De bezoeker wordt bij de hand genomen
Vanaf het moment op geïnteresseerde surfer zijn keuze (nieuwbouw te koop, herverkoop, te huur op jaarbasis of vakantieverhuur) heeft gemaakt op de homepagina, komt hij terecht op een volgende pagina waar hij letterlijk bij de hand wordt genomen. In 4 stappen, die duidelijk worden uitgelegd aan de hand van een een “post-it”aan de rechterkant van de pagina, vindt werkelijk iedereen waarnaar hij op zoek is. Het resultaat kan zowel op de kaart worden weergegeven als op een resultatenlijst.
Bovendien wordt ook het aantal resultaten die voldoen aan een zoekopdracht op een opvallende manier getoond. De uitdrukking “het bos door de bomen niet zien” is hier absoluut niet aan de orde. Vervolgens wordt ieder pand tot in detail voorgesteld door middel van foto’s en uitgebreide informatie. De buttons “bezoek aanvragen” en “info aanvragen” maken het nog eenvoudiger.
Groep Caenen gaat mee met zijn tijd
Bij de ontwikkeling van de website van de vastgoedspecialist werd rekening gehouden met de steeds groter wordende impact van sociale media. Onderaan iedere pagina worden buttons naar Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn en Youtube weergegeven.
Voor vastgoedspecialisten is het gegeven van delen en vermenigvuldigen via sociale media de dag van vandaag minstens even belangrijk als mond-tot-mondreclame. De website is met andere woorden volledig mee met zijn tijd en dit op alle gebied. Een website om u tegen te zeggen voor een vastgoedspecialist die enkel genoegen neemt met het allerbeste.