Webdesigner Publi4U BV
James Ensorplein 4
8550 Zwevegem
BE 0861.345.845
Koppeling tussen de webshop en de Facebook catalogus om meer geautomatiseerde verkopen te genereren.
Voeg je producten toe aan jouw webshop dan worden deze producten automatisch opgenomen in jouw Facebook advertenties door de koppeling met de Facebook catalogus.
Pas je dus de beschrijving, prijs, voorraad,... aan op de webshop, dan gebeurt deze aanpassing ook automatisch in jouw Facebook advertenties.
Handig toch hé, zo hoef je maar op 1 plaats jouw producten van jouw webshop te beheren.
Beeld u even in dat we iedere persoon op deze wereld zouden moeten identificeren aan de hand van zijn identiteitskaartnummer in plaats van zijn naam. Onmogelijk? Inderdaad! We zouden vaak problemen hebben om deze nummers te onthouden en zo bepaalde mensen aan te spreken of terug op te sporen. Een goede domeinnaam maakt het bijgevolg mogelijk om op een sneller en efficiënte manier gebruik te maken van het internet.
Een goede domeinnaam heeft een positieve invloed op uw SEO strategie. Publi4U adviseert u hier graag bij!
Wij vinden het belangrijk dat u zelf uw website kan beheren en aanpassen. Hiervoor hebben wij een uiterst gebruiksvriendelijk CMS systeem ontwikkeld. Er is in de opgegeven prijs een opleiding van +- 1 uur inbegrepen. Het is écht heel gemakkelijk om de teksten, foto's, pagina's,... van uw site te beheren. Wij helpen u graag verder!
Een persoonlijk e-mailadres dat gelinkt is aan uw website komt veel professioneler over dan een gmail, hotmail, skynet of telenet e-mailadres. Wij voorzien dus bijvoorbeeld tom@publi4u.be dus voornaam @ domeinnaam, wat het contact met uw potentiële klanten persoonlijker maakt.
Webhosting ook wel hosting genoemd is de ruimte die u als particulier of bedrijf nodig heeft om uw website online te plaatsen. Deze ruimte wordt voorzien op een webserver waar op u de bestanden van uw website kan plaatsen. Meestal gebeurt het huren van dergelijke ruimte bij een hostingbedrijf, ook wel een webhost of hosting provider genoemd.
Uw website wordt uitgerust met een responsive webdesign. Dit wil zeggen dat de lay-out, het design, zich aanpast naargelang het apparaat waarmee de site bekeken wordt. De website kan optimaal bekeken worden op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets, wat voor een hogere positie in Google zorgt!
U kan onbeperkt pagina's bijmaken dankzij ons gebruiksvriendelijk CMS systeem. U bepaalt dus zelf, op gelijk welk moment, uit hoeveel webpagina's uw website bestaat. Via een handige teksteneditor kan u teksten toevoegen en aanpassen, foto's toevoegen, pdf documenten toevoegen,... U bewerkt dus de inhoud van uw site in een ms-word achtige omgeving, zoals u gewoon bent.
U hoeft enkel te beschikken over een computer met een internetverbinding. Er wordt geen extra software op uw computer geïnstalleerd. De content management systeem software (CMS) staat op onze server. U kunt uw website aanpassen van op elke locatie ter wereld, en dit op elk tijdstip van de dag.
Via onze handige foto module kan u in geen tijd tientallen foto's aan uw website toevoegen. Het systeem van de website zorgt er voor dat er automatisch kleine foto's (thumbsnails) en grote foto's aangemaakt worden. Bovendien worden er automatisch verschillende versies van de foto aangemaakt zodat deze vlot laden op mobiele toestellen zoals smartphones en tablets. U kan zelf de indeling en volgorde bepalen. U maakt zelf een onbeperkt aantal fotoalbums aan.
De website wordt uitgerust met een contactformulier. De ingevulde gegevens ontvangt u automatisch per e-mail. Bovendien wordt er automatisch een bedankingse-mail verzonden naar de invullen. Naast het contactformulier wordt ook uw e-mailadres vermeld met doorklik mogelijkheid. Zo kunnen bezoekers die liever gewoon een mailtje sturen, dan een formulier in te vullen dit ook doen. Door uw bezoekers die keuze te geven vergroot de kans op een conversie.
Sociale media is niet meer weg te denken uit onze huidige maatschappij. Vandaar dat we van op uw website links voorzien naar uw sociale media pagina's zoals Facebook, Google+, Twitter, Instagram, Pintrest, Linkedin,... Verder zorgen wij er ook voor dat bezoekers zaken gemakkelijk van op uw website kunnen delen op hun eigen sociale media pagina's.
Wij bieden steeds een uitstekende service na verkoop. Naast de opleiding die we voorzien, staan wij u graag bij indien u later nog vragen of opmerkingen heeft. Wij begeleiden u graag verder!
De producten worden onderverdeeld in verschillende categorieën. Deze categorieën kunnen worden aangemaakt via het beheer. De volgorde van de categorieën en subcategorieën kan worden aangepast. Het overzicht van de producten bestaat uit de naam van het product, de categorie waarin het product zich bevindt, eventueel de prijs en een foto.
Klikt de bezoeker op een product (titel of foto) dan krijgt de bezoeker de detailgegevens van het product te zien alsook meerdere foto's per product.
Bezoekers kunnen producten toevoegen aan hun verlanglijstje.
In de aankoopprocedure krijgt de bezoeker in stap 2 de keuze tussen “Ik heb al een account” of “Ik ben een nieuwe klant”.
Indien de bezoeker reeds een account heeft kan hij meteen inloggen, zo hoeft hij niet telkens zijn contactgegevens in te vullen bij het plaatsen van bestellingen.
In de derde stap van het bestelproces kan de bezoeker kiezen hoe hij de bestelling wenst te betalen. Indien hij kiest om te betalen per overschrijving zal hij een e-mail ontvangen met daarin een overzicht van zijn bestelling. Hierna krijgt de bezoeker nog een tweede mail met de inpakbevestiging en een derde mail met al dan niet een factuur (particulier of zakelijk). Iedere bestelling krijgt een uniek bestelnummer nadat de bezoeker zijn bestelling heeft bevestigd.
Via deze module kan u vouchercodes (of kortingcodes) aanmaken.
Er zijn 4 verschillende types vouchercodes beschikbaar:
1 korting (%)
De percentuele korting wordt berekend op de eenheidsprijs van elk gekoppeld product.
2 Korting (EUR)
Dit is een vaste korting. Van zodra de vouchercode geldig is, zal de korting afgetrokken worden va het subtotaalbedrag.
3 Cadeau
Dit wordt op de factuur weergegeven als gratis product. De titel is de naam van het product (vb. gratis batterijen)
4 Gratis verzending
Er worden geen verzendkosten aangerekend.
Aan deze verschillende vouchercodes kunnen voorwaarden toegevoegd worden, zoals aantal gebruik en start- en einddatum.
Bij het plaatsen van een bestelling kan een bezoeker het aantal gewenste stuks opgeven. Er gebeurt een automatische controle zodat het aantal stuks dat besteld kan worden, maximaal het aantal stuks in voorraad is. Het aantal stuks die de klant opgeeft worden op het einde van de bestelling, als de betaling werd uitgevoerd, afgetrokken van het aantal stuks in voorraad.
Prijzen kunnen opgeven worden afhankelijk van een product eigenschap. Ideaal voor bijvoorbeeld een webwinkel die kledij verkoopt. Zo kan je per kleur en per maat van een kledingstuk een andere prijs opgeven.
Gerelateerde producten zijn producten die verband houden. Die zouden bijvoorbeeld bijhorende batterijen kunnen zijn bij een toetsenbord of muis. De gerelateerde producten kan u zelf beheren in de CMS van de webshop.
Via deze module kan u facturen aanmaken en beheren. Achterliggend wordt er steeds een factuur aangemaakt in draft. Deze factuur wordt echter alleen naar de klant verstuurd via mail indien hij/zij een professional is. Deze keuze wordt gemaakt bij het registeren. In de cp is het mogelijk om facturen af te printen of om zelf een nieuwe factuur aan te maken, al dan niet met een gestructureerde mededeling.
Klanten kunnen aangekochte producten beoordelen aan de hand van een score die ze toekennen (sterretjes). Zo krijgen andere bezoekers per producte een aantal reviews te zien, wat hen kan aanzetten om aan te kopen.
Via deze module kan u getuigenissen beheren. Dit wil zeggen dat u getuigenissen kan toevoegen, wijzigen of verwijderen.
In het overzicht wordt een getuigenis voorgesteld aan de hand van een quote, de naam van de klant en eventueel een foto. Klikt de bezoeker op een getuigenis dan krijgt hij de volledige getuigenis te zien.
Dit zijn producten die klanten ook kochten als ze het product in kwestie hadden besteld. De producen die klanten ook kochten wordt dus automatisch opgebouwd op basis van de bestellingen die in het verleden geplaatst werden door andere klanten.
* + € 249/jaar hosting (500mb)
Koppeling tussen de webshop en de Facebook catalogus om meer geautomatiseerde verkopen te genereren.
Voeg je producten toe aan jouw webshop dan worden deze producten automatisch opgenomen in jouw Facebook advertenties door de koppeling met de Facebook catalogus.
Pas je dus de beschrijving, prijs, voorraad,... aan op de webshop, dan gebeurt deze aanpassing ook automatisch in jouw Facebook advertenties.
Handig toch hé, zo hoef je maar op 1 plaats jouw producten van jouw webshop te beheren.
Beeld u even in dat we iedere persoon op deze wereld zouden moeten identificeren aan de hand van zijn identiteitskaartnummer in plaats van zijn naam. Onmogelijk? Inderdaad! We zouden vaak problemen hebben om deze nummers te onthouden en zo bepaalde mensen aan te spreken of terug op te sporen. Een goede domeinnaam maakt het bijgevolg mogelijk om op een sneller en efficiënte manier gebruik te maken van het internet.
Een goede domeinnaam heeft een positieve invloed op uw SEO strategie. Publi4U adviseert u hier graag bij!
Wij vinden het belangrijk dat u zelf uw website kan beheren en aanpassen. Hiervoor hebben wij een uiterst gebruiksvriendelijk CMS systeem ontwikkeld. Er is in de opgegeven prijs een opleiding van +- 1 uur inbegrepen. Het is écht heel gemakkelijk om de teksten, foto's, pagina's,... van uw site te beheren. Wij helpen u graag verder!
Een persoonlijk e-mailadres dat gelinkt is aan uw website komt veel professioneler over dan een gmail, hotmail, skynet of telenet e-mailadres. Wij voorzien dus bijvoorbeeld tom@publi4u.be dus voornaam @ domeinnaam, wat het contact met uw potentiële klanten persoonlijker maakt.
Webhosting ook wel hosting genoemd is de ruimte die u als particulier of bedrijf nodig heeft om uw website online te plaatsen. Deze ruimte wordt voorzien op een webserver waar op u de bestanden van uw website kan plaatsen. Meestal gebeurt het huren van dergelijke ruimte bij een hostingbedrijf, ook wel een webhost of hosting provider genoemd.
Uw website wordt uitgerust met een responsive webdesign. Dit wil zeggen dat de lay-out, het design, zich aanpast naargelang het apparaat waarmee de site bekeken wordt. De website kan optimaal bekeken worden op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets, wat voor een hogere positie in Google zorgt!
U kan onbeperkt pagina's bijmaken dankzij ons gebruiksvriendelijk CMS systeem. U bepaalt dus zelf, op gelijk welk moment, uit hoeveel webpagina's uw website bestaat. Via een handige teksteneditor kan u teksten toevoegen en aanpassen, foto's toevoegen, pdf documenten toevoegen,... U bewerkt dus de inhoud van uw site in een ms-word achtige omgeving, zoals u gewoon bent.
U hoeft enkel te beschikken over een computer met een internetverbinding. Er wordt geen extra software op uw computer geïnstalleerd. De content management systeem software (CMS) staat op onze server. U kunt uw website aanpassen van op elke locatie ter wereld, en dit op elk tijdstip van de dag.
Via onze handige foto module kan u in geen tijd tientallen foto's aan uw website toevoegen. Het systeem van de website zorgt er voor dat er automatisch kleine foto's (thumbsnails) en grote foto's aangemaakt worden. Bovendien worden er automatisch verschillende versies van de foto aangemaakt zodat deze vlot laden op mobiele toestellen zoals smartphones en tablets. U kan zelf de indeling en volgorde bepalen. U maakt zelf een onbeperkt aantal fotoalbums aan.
De website wordt uitgerust met een contactformulier. De ingevulde gegevens ontvangt u automatisch per e-mail. Bovendien wordt er automatisch een bedankingse-mail verzonden naar de invullen. Naast het contactformulier wordt ook uw e-mailadres vermeld met doorklik mogelijkheid. Zo kunnen bezoekers die liever gewoon een mailtje sturen, dan een formulier in te vullen dit ook doen. Door uw bezoekers die keuze te geven vergroot de kans op een conversie.
Sociale media is niet meer weg te denken uit onze huidige maatschappij. Vandaar dat we van op uw website links voorzien naar uw sociale media pagina's zoals Facebook, Google+, Twitter, Instagram, Pintrest, Linkedin,... Verder zorgen wij er ook voor dat bezoekers zaken gemakkelijk van op uw website kunnen delen op hun eigen sociale media pagina's.
Wij bieden steeds een uitstekende service na verkoop. Naast de opleiding die we voorzien, staan wij u graag bij indien u later nog vragen of opmerkingen heeft. Wij begeleiden u graag verder!
De producten worden onderverdeeld in verschillende categorieën. Deze categorieën kunnen worden aangemaakt via het beheer. De volgorde van de categorieën en subcategorieën kan worden aangepast. Het overzicht van de producten bestaat uit de naam van het product, de categorie waarin het product zich bevindt, eventueel de prijs en een foto.
Klikt de bezoeker op een product (titel of foto) dan krijgt de bezoeker de detailgegevens van het product te zien alsook meerdere foto's per product.
Bezoekers kunnen producten toevoegen aan hun verlanglijstje.
In de aankoopprocedure krijgt de bezoeker in stap 2 de keuze tussen “Ik heb al een account” of “Ik ben een nieuwe klant”.
Indien de bezoeker reeds een account heeft kan hij meteen inloggen, zo hoeft hij niet telkens zijn contactgegevens in te vullen bij het plaatsen van bestellingen.
In de derde stap van het bestelproces kan de bezoeker kiezen hoe hij de bestelling wenst te betalen. Indien hij kiest om te betalen per overschrijving zal hij een e-mail ontvangen met daarin een overzicht van zijn bestelling. Hierna krijgt de bezoeker nog een tweede mail met de inpakbevestiging en een derde mail met al dan niet een factuur (particulier of zakelijk). Iedere bestelling krijgt een uniek bestelnummer nadat de bezoeker zijn bestelling heeft bevestigd.
Via deze module kan u vouchercodes (of kortingcodes) aanmaken.
Er zijn 4 verschillende types vouchercodes beschikbaar:
1 korting (%)
De percentuele korting wordt berekend op de eenheidsprijs van elk gekoppeld product.
2 Korting (EUR)
Dit is een vaste korting. Van zodra de vouchercode geldig is, zal de korting afgetrokken worden va het subtotaalbedrag.
3 Cadeau
Dit wordt op de factuur weergegeven als gratis product. De titel is de naam van het product (vb. gratis batterijen)
4 Gratis verzending
Er worden geen verzendkosten aangerekend.
Aan deze verschillende vouchercodes kunnen voorwaarden toegevoegd worden, zoals aantal gebruik en start- en einddatum.
Bij het plaatsen van een bestelling kan een bezoeker het aantal gewenste stuks opgeven. Er gebeurt een automatische controle zodat het aantal stuks dat besteld kan worden, maximaal het aantal stuks in voorraad is. Het aantal stuks die de klant opgeeft worden op het einde van de bestelling, als de betaling werd uitgevoerd, afgetrokken van het aantal stuks in voorraad.
Prijzen kunnen opgeven worden afhankelijk van een product eigenschap. Ideaal voor bijvoorbeeld een webwinkel die kledij verkoopt. Zo kan je per kleur en per maat van een kledingstuk een andere prijs opgeven.
Gerelateerde producten zijn producten die verband houden. Die zouden bijvoorbeeld bijhorende batterijen kunnen zijn bij een toetsenbord of muis. De gerelateerde producten kan u zelf beheren in de CMS van de webshop.
Via deze module kan u facturen aanmaken en beheren. Achterliggend wordt er steeds een factuur aangemaakt in draft. Deze factuur wordt echter alleen naar de klant verstuurd via mail indien hij/zij een professional is. Deze keuze wordt gemaakt bij het registeren. In de cp is het mogelijk om facturen af te printen of om zelf een nieuwe factuur aan te maken, al dan niet met een gestructureerde mededeling.
Klanten kunnen aangekochte producten beoordelen aan de hand van een score die ze toekennen (sterretjes). Zo krijgen andere bezoekers per producte een aantal reviews te zien, wat hen kan aanzetten om aan te kopen.
Via deze module kan u getuigenissen beheren. Dit wil zeggen dat u getuigenissen kan toevoegen, wijzigen of verwijderen.
In het overzicht wordt een getuigenis voorgesteld aan de hand van een quote, de naam van de klant en eventueel een foto. Klikt de bezoeker op een getuigenis dan krijgt hij de volledige getuigenis te zien.
Dit zijn producten die klanten ook kochten als ze het product in kwestie hadden besteld. De producen die klanten ook kochten wordt dus automatisch opgebouwd op basis van de bestellingen die in het verleden geplaatst werden door andere klanten.
* + € 249/jaar hosting (500mb)
Koppeling tussen de webshop en de Facebook catalogus om meer geautomatiseerde verkopen te genereren.
Voeg je producten toe aan jouw webshop dan worden deze producten automatisch opgenomen in jouw Facebook advertenties door de koppeling met de Facebook catalogus.
Pas je dus de beschrijving, prijs, voorraad,... aan op de webshop, dan gebeurt deze aanpassing ook automatisch in jouw Facebook advertenties.
Handig toch hé, zo hoef je maar op 1 plaats jouw producten van jouw webshop te beheren.
Beeld u even in dat we iedere persoon op deze wereld zouden moeten identificeren aan de hand van zijn identiteitskaartnummer in plaats van zijn naam. Onmogelijk? Inderdaad! We zouden vaak problemen hebben om deze nummers te onthouden en zo bepaalde mensen aan te spreken of terug op te sporen. Een goede domeinnaam maakt het bijgevolg mogelijk om op een sneller en efficiënte manier gebruik te maken van het internet.
Een goede domeinnaam heeft een positieve invloed op uw SEO strategie. Publi4U adviseert u hier graag bij!
Wij vinden het belangrijk dat u zelf uw website kan beheren en aanpassen. Hiervoor hebben wij een uiterst gebruiksvriendelijk CMS systeem ontwikkeld. Er is in de opgegeven prijs een opleiding van +- 1 uur inbegrepen. Het is écht heel gemakkelijk om de teksten, foto's, pagina's,... van uw site te beheren. Wij helpen u graag verder!
Een persoonlijk e-mailadres dat gelinkt is aan uw website komt veel professioneler over dan een gmail, hotmail, skynet of telenet e-mailadres. Wij voorzien dus bijvoorbeeld tom@publi4u.be dus voornaam @ domeinnaam, wat het contact met uw potentiële klanten persoonlijker maakt.
Webhosting ook wel hosting genoemd is de ruimte die u als particulier of bedrijf nodig heeft om uw website online te plaatsen. Deze ruimte wordt voorzien op een webserver waar op u de bestanden van uw website kan plaatsen. Meestal gebeurt het huren van dergelijke ruimte bij een hostingbedrijf, ook wel een webhost of hosting provider genoemd.
Uw website wordt uitgerust met een responsive webdesign. Dit wil zeggen dat de lay-out, het design, zich aanpast naargelang het apparaat waarmee de site bekeken wordt. De website kan optimaal bekeken worden op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets, wat voor een hogere positie in Google zorgt!
U kan onbeperkt pagina's bijmaken dankzij ons gebruiksvriendelijk CMS systeem. U bepaalt dus zelf, op gelijk welk moment, uit hoeveel webpagina's uw website bestaat. Via een handige teksteneditor kan u teksten toevoegen en aanpassen, foto's toevoegen, pdf documenten toevoegen,... U bewerkt dus de inhoud van uw site in een ms-word achtige omgeving, zoals u gewoon bent.
U hoeft enkel te beschikken over een computer met een internetverbinding. Er wordt geen extra software op uw computer geïnstalleerd. De content management systeem software (CMS) staat op onze server. U kunt uw website aanpassen van op elke locatie ter wereld, en dit op elk tijdstip van de dag.
Via onze handige foto module kan u in geen tijd tientallen foto's aan uw website toevoegen. Het systeem van de website zorgt er voor dat er automatisch kleine foto's (thumbsnails) en grote foto's aangemaakt worden. Bovendien worden er automatisch verschillende versies van de foto aangemaakt zodat deze vlot laden op mobiele toestellen zoals smartphones en tablets. U kan zelf de indeling en volgorde bepalen. U maakt zelf een onbeperkt aantal fotoalbums aan.
De website wordt uitgerust met een contactformulier. De ingevulde gegevens ontvangt u automatisch per e-mail. Bovendien wordt er automatisch een bedankingse-mail verzonden naar de invullen. Naast het contactformulier wordt ook uw e-mailadres vermeld met doorklik mogelijkheid. Zo kunnen bezoekers die liever gewoon een mailtje sturen, dan een formulier in te vullen dit ook doen. Door uw bezoekers die keuze te geven vergroot de kans op een conversie.
Sociale media is niet meer weg te denken uit onze huidige maatschappij. Vandaar dat we van op uw website links voorzien naar uw sociale media pagina's zoals Facebook, Google+, Twitter, Instagram, Pintrest, Linkedin,... Verder zorgen wij er ook voor dat bezoekers zaken gemakkelijk van op uw website kunnen delen op hun eigen sociale media pagina's.
Wij bieden steeds een uitstekende service na verkoop. Naast de opleiding die we voorzien, staan wij u graag bij indien u later nog vragen of opmerkingen heeft. Wij begeleiden u graag verder!
De producten worden onderverdeeld in verschillende categorieën. Deze categorieën kunnen worden aangemaakt via het beheer. De volgorde van de categorieën en subcategorieën kan worden aangepast. Het overzicht van de producten bestaat uit de naam van het product, de categorie waarin het product zich bevindt, eventueel de prijs en een foto.
Klikt de bezoeker op een product (titel of foto) dan krijgt de bezoeker de detailgegevens van het product te zien alsook meerdere foto's per product.
Bezoekers kunnen producten toevoegen aan hun verlanglijstje.
In de aankoopprocedure krijgt de bezoeker in stap 2 de keuze tussen “Ik heb al een account” of “Ik ben een nieuwe klant”.
Indien de bezoeker reeds een account heeft kan hij meteen inloggen, zo hoeft hij niet telkens zijn contactgegevens in te vullen bij het plaatsen van bestellingen.
In de derde stap van het bestelproces kan de bezoeker kiezen hoe hij de bestelling wenst te betalen. Indien hij kiest om te betalen per overschrijving zal hij een e-mail ontvangen met daarin een overzicht van zijn bestelling. Hierna krijgt de bezoeker nog een tweede mail met de inpakbevestiging en een derde mail met al dan niet een factuur (particulier of zakelijk). Iedere bestelling krijgt een uniek bestelnummer nadat de bezoeker zijn bestelling heeft bevestigd.
Via deze module kan u vouchercodes (of kortingcodes) aanmaken.
Er zijn 4 verschillende types vouchercodes beschikbaar:
1 korting (%)
De percentuele korting wordt berekend op de eenheidsprijs van elk gekoppeld product.
2 Korting (EUR)
Dit is een vaste korting. Van zodra de vouchercode geldig is, zal de korting afgetrokken worden va het subtotaalbedrag.
3 Cadeau
Dit wordt op de factuur weergegeven als gratis product. De titel is de naam van het product (vb. gratis batterijen)
4 Gratis verzending
Er worden geen verzendkosten aangerekend.
Aan deze verschillende vouchercodes kunnen voorwaarden toegevoegd worden, zoals aantal gebruik en start- en einddatum.
Bij het plaatsen van een bestelling kan een bezoeker het aantal gewenste stuks opgeven. Er gebeurt een automatische controle zodat het aantal stuks dat besteld kan worden, maximaal het aantal stuks in voorraad is. Het aantal stuks die de klant opgeeft worden op het einde van de bestelling, als de betaling werd uitgevoerd, afgetrokken van het aantal stuks in voorraad.
Prijzen kunnen opgeven worden afhankelijk van een product eigenschap. Ideaal voor bijvoorbeeld een webwinkel die kledij verkoopt. Zo kan je per kleur en per maat van een kledingstuk een andere prijs opgeven.
Gerelateerde producten zijn producten die verband houden. Die zouden bijvoorbeeld bijhorende batterijen kunnen zijn bij een toetsenbord of muis. De gerelateerde producten kan u zelf beheren in de CMS van de webshop.
Via deze module kan u facturen aanmaken en beheren. Achterliggend wordt er steeds een factuur aangemaakt in draft. Deze factuur wordt echter alleen naar de klant verstuurd via mail indien hij/zij een professional is. Deze keuze wordt gemaakt bij het registeren. In de cp is het mogelijk om facturen af te printen of om zelf een nieuwe factuur aan te maken, al dan niet met een gestructureerde mededeling.
Klanten kunnen aangekochte producten beoordelen aan de hand van een score die ze toekennen (sterretjes). Zo krijgen andere bezoekers per producte een aantal reviews te zien, wat hen kan aanzetten om aan te kopen.
Via deze module kan u getuigenissen beheren. Dit wil zeggen dat u getuigenissen kan toevoegen, wijzigen of verwijderen.
In het overzicht wordt een getuigenis voorgesteld aan de hand van een quote, de naam van de klant en eventueel een foto. Klikt de bezoeker op een getuigenis dan krijgt hij de volledige getuigenis te zien.
Dit zijn producten die klanten ook kochten als ze het product in kwestie hadden besteld. De producen die klanten ook kochten wordt dus automatisch opgebouwd op basis van de bestellingen die in het verleden geplaatst werden door andere klanten.
* + € 249/jaar hosting (500mb)
Koppeling tussen de webshop en de Facebook catalogus om meer geautomatiseerde verkopen te genereren.
Voeg je producten toe aan jouw webshop dan worden deze producten automatisch opgenomen in jouw Facebook advertenties door de koppeling met de Facebook catalogus.
Pas je dus de beschrijving, prijs, voorraad,... aan op de webshop, dan gebeurt deze aanpassing ook automatisch in jouw Facebook advertenties.
Handig toch hé, zo hoef je maar op 1 plaats jouw producten van jouw webshop te beheren.
Beeld u even in dat we iedere persoon op deze wereld zouden moeten identificeren aan de hand van zijn identiteitskaartnummer in plaats van zijn naam. Onmogelijk? Inderdaad! We zouden vaak problemen hebben om deze nummers te onthouden en zo bepaalde mensen aan te spreken of terug op te sporen. Een goede domeinnaam maakt het bijgevolg mogelijk om op een sneller en efficiënte manier gebruik te maken van het internet.
Een goede domeinnaam heeft een positieve invloed op uw SEO strategie. Publi4U adviseert u hier graag bij!
Wij vinden het belangrijk dat u zelf uw website kan beheren en aanpassen. Hiervoor hebben wij een uiterst gebruiksvriendelijk CMS systeem ontwikkeld. Er is in de opgegeven prijs een opleiding van +- 1 uur inbegrepen. Het is écht heel gemakkelijk om de teksten, foto's, pagina's,... van uw site te beheren. Wij helpen u graag verder!
Een persoonlijk e-mailadres dat gelinkt is aan uw website komt veel professioneler over dan een gmail, hotmail, skynet of telenet e-mailadres. Wij voorzien dus bijvoorbeeld tom@publi4u.be dus voornaam @ domeinnaam, wat het contact met uw potentiële klanten persoonlijker maakt.
Webhosting ook wel hosting genoemd is de ruimte die u als particulier of bedrijf nodig heeft om uw website online te plaatsen. Deze ruimte wordt voorzien op een webserver waar op u de bestanden van uw website kan plaatsen. Meestal gebeurt het huren van dergelijke ruimte bij een hostingbedrijf, ook wel een webhost of hosting provider genoemd.
Uw website wordt uitgerust met een responsive webdesign. Dit wil zeggen dat de lay-out, het design, zich aanpast naargelang het apparaat waarmee de site bekeken wordt. De website kan optimaal bekeken worden op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets, wat voor een hogere positie in Google zorgt!
U kan onbeperkt pagina's bijmaken dankzij ons gebruiksvriendelijk CMS systeem. U bepaalt dus zelf, op gelijk welk moment, uit hoeveel webpagina's uw website bestaat. Via een handige teksteneditor kan u teksten toevoegen en aanpassen, foto's toevoegen, pdf documenten toevoegen,... U bewerkt dus de inhoud van uw site in een ms-word achtige omgeving, zoals u gewoon bent.
U hoeft enkel te beschikken over een computer met een internetverbinding. Er wordt geen extra software op uw computer geïnstalleerd. De content management systeem software (CMS) staat op onze server. U kunt uw website aanpassen van op elke locatie ter wereld, en dit op elk tijdstip van de dag.
Via onze handige foto module kan u in geen tijd tientallen foto's aan uw website toevoegen. Het systeem van de website zorgt er voor dat er automatisch kleine foto's (thumbsnails) en grote foto's aangemaakt worden. Bovendien worden er automatisch verschillende versies van de foto aangemaakt zodat deze vlot laden op mobiele toestellen zoals smartphones en tablets. U kan zelf de indeling en volgorde bepalen. U maakt zelf een onbeperkt aantal fotoalbums aan.
De website wordt uitgerust met een contactformulier. De ingevulde gegevens ontvangt u automatisch per e-mail. Bovendien wordt er automatisch een bedankingse-mail verzonden naar de invullen. Naast het contactformulier wordt ook uw e-mailadres vermeld met doorklik mogelijkheid. Zo kunnen bezoekers die liever gewoon een mailtje sturen, dan een formulier in te vullen dit ook doen. Door uw bezoekers die keuze te geven vergroot de kans op een conversie.
Sociale media is niet meer weg te denken uit onze huidige maatschappij. Vandaar dat we van op uw website links voorzien naar uw sociale media pagina's zoals Facebook, Google+, Twitter, Instagram, Pintrest, Linkedin,... Verder zorgen wij er ook voor dat bezoekers zaken gemakkelijk van op uw website kunnen delen op hun eigen sociale media pagina's.
Wij bieden steeds een uitstekende service na verkoop. Naast de opleiding die we voorzien, staan wij u graag bij indien u later nog vragen of opmerkingen heeft. Wij begeleiden u graag verder!
De producten worden onderverdeeld in verschillende categorieën. Deze categorieën kunnen worden aangemaakt via het beheer. De volgorde van de categorieën en subcategorieën kan worden aangepast. Het overzicht van de producten bestaat uit de naam van het product, de categorie waarin het product zich bevindt, eventueel de prijs en een foto.
Klikt de bezoeker op een product (titel of foto) dan krijgt de bezoeker de detailgegevens van het product te zien alsook meerdere foto's per product.
Bezoekers kunnen producten toevoegen aan hun verlanglijstje.
In de aankoopprocedure krijgt de bezoeker in stap 2 de keuze tussen “Ik heb al een account” of “Ik ben een nieuwe klant”.
Indien de bezoeker reeds een account heeft kan hij meteen inloggen, zo hoeft hij niet telkens zijn contactgegevens in te vullen bij het plaatsen van bestellingen.
In de derde stap van het bestelproces kan de bezoeker kiezen hoe hij de bestelling wenst te betalen. Indien hij kiest om te betalen per overschrijving zal hij een e-mail ontvangen met daarin een overzicht van zijn bestelling. Hierna krijgt de bezoeker nog een tweede mail met de inpakbevestiging en een derde mail met al dan niet een factuur (particulier of zakelijk). Iedere bestelling krijgt een uniek bestelnummer nadat de bezoeker zijn bestelling heeft bevestigd.
Via deze module kan u vouchercodes (of kortingcodes) aanmaken.
Er zijn 4 verschillende types vouchercodes beschikbaar:
1 korting (%)
De percentuele korting wordt berekend op de eenheidsprijs van elk gekoppeld product.
2 Korting (EUR)
Dit is een vaste korting. Van zodra de vouchercode geldig is, zal de korting afgetrokken worden va het subtotaalbedrag.
3 Cadeau
Dit wordt op de factuur weergegeven als gratis product. De titel is de naam van het product (vb. gratis batterijen)
4 Gratis verzending
Er worden geen verzendkosten aangerekend.
Aan deze verschillende vouchercodes kunnen voorwaarden toegevoegd worden, zoals aantal gebruik en start- en einddatum.
Bij het plaatsen van een bestelling kan een bezoeker het aantal gewenste stuks opgeven. Er gebeurt een automatische controle zodat het aantal stuks dat besteld kan worden, maximaal het aantal stuks in voorraad is. Het aantal stuks die de klant opgeeft worden op het einde van de bestelling, als de betaling werd uitgevoerd, afgetrokken van het aantal stuks in voorraad.
Prijzen kunnen opgeven worden afhankelijk van een product eigenschap. Ideaal voor bijvoorbeeld een webwinkel die kledij verkoopt. Zo kan je per kleur en per maat van een kledingstuk een andere prijs opgeven.
Gerelateerde producten zijn producten die verband houden. Die zouden bijvoorbeeld bijhorende batterijen kunnen zijn bij een toetsenbord of muis. De gerelateerde producten kan u zelf beheren in de CMS van de webshop.
Via deze module kan u facturen aanmaken en beheren. Achterliggend wordt er steeds een factuur aangemaakt in draft. Deze factuur wordt echter alleen naar de klant verstuurd via mail indien hij/zij een professional is. Deze keuze wordt gemaakt bij het registeren. In de cp is het mogelijk om facturen af te printen of om zelf een nieuwe factuur aan te maken, al dan niet met een gestructureerde mededeling.
Klanten kunnen aangekochte producten beoordelen aan de hand van een score die ze toekennen (sterretjes). Zo krijgen andere bezoekers per producte een aantal reviews te zien, wat hen kan aanzetten om aan te kopen.
Via deze module kan u getuigenissen beheren. Dit wil zeggen dat u getuigenissen kan toevoegen, wijzigen of verwijderen.
In het overzicht wordt een getuigenis voorgesteld aan de hand van een quote, de naam van de klant en eventueel een foto. Klikt de bezoeker op een getuigenis dan krijgt hij de volledige getuigenis te zien.
Dit zijn producten die klanten ook kochten als ze het product in kwestie hadden besteld. De producen die klanten ook kochten wordt dus automatisch opgebouwd op basis van de bestellingen die in het verleden geplaatst werden door andere klanten.
Webwinkel laten bouwen op maat: contacteer ons vrijblijvend
We bouwen overzichtelijke webshops tegen een betaalbare prijs. Website bouwer Publi4U is de betrouwbare partner voor webdesign in Kortrijk.
Je kan trouwens onze verschillende prijzen voor webwinkels bekijken op onze prijzen pagina.
Contacteer professioneel webdesigner Tom voor een gesprek
Er zijn heel wat webdesigners die werken in bijberoep waardoor ze niet altijd even snel een antwoord kunnen bieden op jouw vragen of ze jouw kunnen bij staan ingeval van problemen.
Webdesigner Publi4U uit regio Kortrijk is sinds 2003 actief bezig met het bouwen van webshops. Ons bedrijf bestaat uit een klein team enthousiaste en gepassioneerde webdesigners die van aanpakken weten.
Met ons Content Management Systeem kan je op een heel eenvoudige manier zelf jouw webshop aanpassen en beheren.
Je hoeft dus niet telkens aan te kloppen bij jouw webdesigner om jouw webwinkel aan te passen.
Webdesigner Publi4u uit Kortrijk bouwt webshops die hoog scoren in Google.
Webdesignbureau Publi4U communiceert heel transparant over haar prijzen. Op onze pagina prijzen kan je de tarieven terugvinden voor onze verschillende standaard pakket webshops.
De kostprijs van een webshop start van 1950 euro éénmalig. Het verschil tussen onze verschillende pakket webshops zit in het ontwerp en design van uw webwinkel.
De jaarlijkse kostprijs van een website varieert van 199 euro per jaar tot 299 euro per jaar voor de webhosting, afhankelijk van de hoeveelheid webruimte dat uw webshop nodig heeft.
Ben je op zoek naar een webdesign bureau in regio Kortrijk? Wij bespreken graag de plannen voor het bouwen van uw webshop! Kom even langs dan kunnen we samen nadenken hoe we van uw webwinkel een succesverhaal kunnen maken.
Contacteer website bouwer Publi4U via 056 32 32 01.
Professionele Webshop voor Gemardi uit Harelbeke
Gloednieuwe webshop op maat voor Vandeburie uit Zwevegem