Het belang van een pagina
LinkedIn is een makkelijke manier om nieuwe contacen op te zoeken en toe te voegen. In tegenstelling tot Facebook en Twitter heeft het niet als doel om directe respons uit te lokken maar dient het om langdurige relaties op te bouwen.
Via de product-tab kunt u een overzicht van uw producten en diensten geven aan uw bezoekers. Hierbij kunt u dan een foto, video en link plaatsen naar uw eigen website. Via de knop recommend kunnen bezoekers snel deze producten delen met hun vrienden.
Ten slotte is het een makkelijke manier om mensen aan te werven. Dit kunt u makkelijk doen via de careers-pagina, het kost u wel enkele euro's. Maar daartegenover staan de kosten die u uitspaart om een advertentie te plaatsen of een werving-en selectiebureau in te schakelen.
Een bedrijfspagina aanmaken
- Hou de cursor bovenaan uw homepagina boven Interesses en selecteer Bedrijven.
- Klik op Maken in het vak Bedrijfspagina maken, rechts op de pagina.
- Voer de officiële naam van uw bedrijf en e-mailadres in.
- Klik op Doorgaan en voer uw bedrijfsgegevens in.
Het is van uiterst belang om een zakelijk profiel aan te maken in plaats van uw persoonlijk profiel zakelijk te gebruiken. In eerste instantie mag het niet volgens de voorwaarden van LinkedIn. Ten tweede misloopt u een heleboel kansen. Zo kunt u niet adverteren, ziet u geen statistieken, wordt u soms gezien als spam, kunt u geen gebruik maken van een carrièrepage... Redenen genoeg dus om wel degelijk een zakelijk profiel aan te maken!
surf naar de LinkedIn-pagina van Publi4U
LinkedIn ontdekken?
Social media expert webdesigner Publi4U helpt u op weg via LinkedIn! Contacteer ons vrijblijvend via 056 32 32 01 of vul ons contactformulier in.