Kenmerken van Google AdWords
Google AdWords is een advertentieprogramma van Google waarmee u kunt adverteren in de zoekresultaten van Google. Simpelweg zorgt dit programma er voor dat uw advertentie weergegeven wordt bij bepaalde zoekopdrachten.
Betalen per klik
Bij Google AdWords betaalt u enkel per klik op de advertentie. Wanneer iemand een zoekterm intikt en uw advertentie wordt weergegeven, dan kan men er snel op doorklikken waarna men terechtkomt op de website.
Direct hoog in zoekmachines
Het leuke voordeel aan Google AdWords is dat u op een korte tijd bovenaan in de zoekresultaten van Google kunt komen. Let wel op dat dit afhankelijk is van het aantal concurrenten die eveneens adverteren op uw zoekterm. Een website die niet optimaal opgebouwd is om spontaan hoog te scoren in de zoekmachine, kan via deze weg toch een hoge positie verwerven.
Targetting
U kan mensen precies bereiken op het moment dat ze op het internet zoeken naar hetgeen u aanbiedt. Uw advertentie wordt getoond op het moment dat iemand er echt naar op zoek is. De kans dat deze personen effectief een actie zullen ondernemen is bijgevolg veel groter!
Hiernaast kan u ook bepalen waar uw advertenties worden weergegeven, nl. in welke geografische gebieden. U kan targetten volgens provincie, steden en zelfs wijken.
Budget onder controle
Dankzij het CPC-bieden (kosten per klik) dient u enkel te betalen wanneer iemand op uw advertentie klikt en niet wanneer die wordt weergegeven. AdWords biedt u verschillende biedopties.
Nood aan een goede AdWords-campagne?
Geoptimaliseerde advertenties vallen veel meer op! Contacteer online communicatiespecialist #company# via 056 32 32 01 of vul het contactformulier in.