Met reclame advertenties wordt uw website op relevante zoekwoorden voor uw onderneming gevonden door mensen die interesse hebben in uw product of dienst.
Waar worden uw reclame advertenties weergegeven?
Uw reclame advertenties kunnen worden weergegeven in Google, op andere zoeksites die deel uitmaken van het zoeknetwerk en op websites die uw klanten bezoeken. Het zoeknetwerk zijn zoeksites die in samenwerking met Google uw reclame advertenties weergeven.
Wanneer worden uw reclame advertenties weergegeven?
Uw reclame advertenties worden weergegeven op verschillende plaatsen op internet, afhankelijk van hoe u uw reclame advertenties target, aan wie u ze toont en het type advertenties dat u maakt. Het targeten van reclame advertenties, zodat ze worden weergegeven aan de juiste mensen, is belangrijk voor een succesvolle advertentiecampagne. Want wat bent u met een goede reclame advertentie die niet aan uw gewenste doelgroep wordt getoond? U kunt uw tekstadvertenties targeten voor: zoekwoorden, taal en locatie, doelgroepen en apparaten.
Zoekwoordtargeting
U maakt een lijst aan met woorden of woordgroepen die relevant zijn voor uw product of dienst. Wie op deze termen zoekt, zal dan uw reclame advertenties zien. Op die manier vergroot u de kans dat uw reclame advertenties getoond worden aan mensen die geïnteresseerd zijn.
Targeting op taal en locatie
Kies de taal en locatie van uw klanten. Zo kunt u er bijvoorbeeld voor zorgen dat enkel mensen uit West-Vlaanderen die de zoekopdracht in het Nederlands ingeven, uw onderneming terugvinden in de Google AdWords reclame advertenties.
Doelgroeptargeting
U kunt uw reclame advertentie enkel aan specifieke groepen mensen tonen. Zo kan u ervoor kiezen mensen te bereiken die uw site al eerder hebben bezocht of mensen die interesse hebben in uw product of dienst.
Apparaattargeting
U kunt uw publiciteit onder de vorm van advertenties weergeven aan mensen die de zoekopdracht uitvoeren via computer, smartphone, tablets,... Afhankelijk van uw doelstellingen kunt u uw publiciteit tonen via één of meerdere apparaten.
Kostprijs gebruik Google AdWords
Bent u bezorgd over de kosten? Dat is niet nodig. Met Google AdWords heeft u volledige controle over uw uitgaven. Er is geen minimumbestedingsbedrag of tijdslimiet. En met de optie voor kosten per klik betaalt u alleen als mensen op uw reclame advertentie klikken. U kunt bijvoorbeeld een dagbudget instellen van vijf euro en een maximumbudget van tien cent voor elke klik op uw reclame advertentie. Dit betekent dat elke euro van uw budget rechtstreeks naar het werven van potentiële klanten gaat.
Wilt u reclame advertenties plaatsen met Google AdWords?
Wij helpen u graag de optimale publiciteits advertenties voor uw onderneming uit te werken. Contacteer Publi4U via een telefoontje naar 056 32 32 01 of vul ons contactformulier in.