Internet marketing

Pay-per-click beheer

Pay per click: u betaalt pas als er geklikt wordt

Het pay-per-click principe wordt vooral aangeboden door zoekmachines zoals Msn, Google, Yahoo!,… Als potentiële klanten op zoek gaan naar uw producten of diensten via bovengenoemde zoekmachines worden uw advertenties weergegeven. De advertenties worden pas weergegeven als een potentiële klanten een zoekwoord of zoekwoordcombinatie intikt die u hebt opgegeven. Klikt de gebruiker van de zoekmachine op uw advertentie, dan pas betaalt u? U betaalt dus niet volgens het aantal keer dat uw advertentie werd weergegeven.

Hoe wordt de prijs per click bepaald?

De prijs die u per klik betaalt werkt op basis van een biedingsysteem. Meestal is de prijs duurder voor een fel beheerd woord. Via een pay-per-click beheer kan u zelf de zoektermen bepalen voor het weergeven van uw advertenties. U kan dus zelf zoekmachinemarketingcampagnes opzetten en opvolgen. Door uw zoekmachine campagnes op te volgen en bij te sturen zal u meer doelgerichte bezoekers en kopers naar uw website brengen. Bijgevolg zal de kostprijs om zoveel mogelijk doelgerichte potentiële klanten naar uw website te halen dalen. Een goede opvolging en bijsturing via een pay-per-click beheer is een must!


Contacteer Tom Website / Webshop nodig? Bel Tom voor een vrijblijvende afspraak 056 32 32 01