Een website moet converteren
Wanneer een gebruiker of bezoeker een actie onderneemt op uw site die leidt tot het gewenste doel, dan spreken we over conversie. Verschillende types van conversie zijn onder andere: inschrijven op een nieuwsbrief, downloaden van documenten, aankoop van een product, meer informatie vragen, een contactformulier invullen enz. Door de bezoeker daadwerkelijk aan te zetten tot een actie op uw website, zal uw conversiepercentage stijgen. Hoe hoger dit ligt, des te meer kwalitatievebezoekers die kunnen leiden tot nieuwe klanten en meerverkoop.
SEO
Om een site door SEO-optimalisatie hoog te laten scoren in zoekmachines zoals Google of Bing zijn er veel verschillende technieken mogelijk die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Enkele van deze technieken zijn bijvoorbeeld: SEO-copywriting, linkbuilding en het opzetten van een structurele en professionelewebsite. Het optimaal op elkaar afstemmen van deze "leiders" vormt het succes van zoakmachine optimalisatie. Webdesignbureau Publi4U kent al deze technieken en kan ze bovendien naadloos op elkaar laten aansluiten. Resultaat is dat u eerst en vooral hoger scoort in zoekmachines en dat u bovendien kwalitatieve bezoekers genereert.
Alternatieve manieren
Een aantal recente ontwikkelingen openden heel wat nieuwe mogelijkheden om meer bezoek op uw website te bekomen. Zo biede sites zoals bijvoorbeeld Facebook, Twitter of Linkedin nooit geziene kansen om door networking uw site onder de aandacht te krijgen. Naast de vermelding op socialemedia die bezoekers naar uw site leiden, zullen ook webcrawlers die een belangrijk onderdeel vormen van zoekmachines, vaker op uw website terechtkomen. Publi4U kan u ook begeleiden bij het opzetten van een socialemediastrategie die echt werkt.
Ook meer bezoekers naar uw site lokken?
Bel ons vandaag nog, via 056/32.32.01, en laat u begeleiden naar een beter resultaat op gebied van internet marketing. U kunt ook steeds het contactformulier invullen zodat wij u kunnen contacteren.